-
Netflix променя тактиката си и залага все повече на маркетинга
Дълго време компанията не инвестираше значително в промоционални кампании, но сега нещата се променят
-
Disney, Netflix и сие ще вложат над 100 млрд. долара в ново съдържание догодина
Инвестициите си правят на фона на опасенията, че през 2022 г. привличането на нови зрители ще бъде по-трудно
-
Sony - оръжие, а не страна в стрийминг войната
Студиото, собственост на Sony Group, е последното сред големите, което няма собствена стрийминг услуга
3 -
Как ще завърши стрийминг войната за Discovery?
Платформата е съкровище от пристрастяващи, нискобюджетни риалити програми, които родиха страстни суперфенове
-
Netflix направи повече филми от всяко друго студио и копнее за "Оскар"
Големият въпрос е готова ли е Американската филмова академията да даде голям приз на стрийминг компанията
-
Disney и Amazon – „приятели и съперници“ на пазара на стрийминг услуги
Медийните и технологични компании създадоха несигурни съюзи, сблъсквайки се с една от най-големите промени в историята на развлекателната индустрия
-
Новата стрийминг услуга на Warner Media стартира през 2020 г.
Тя ще комбинира заглавия от филмовата и телевизионна библиотека на Warner Bros., както и оригинални филми и сериали
Таг стрийминг война
Пазари